loading...
گوناگون
1


دیجی مفت
تبلیغات

مدیر بازدید : 176 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)
گفتم دوستت دارم نگو نظر لطفته

چون نظر لطفم نیست نظر دلمه







من عشق را در تو

تو را در دل

دل را در موقع طپیدن به تو دوست دارم







در زندگی محتاج دو چیز باش

قلبی که دوستش داری و قلبی که دوستت داره







اگه گفتی دوستت دارم چند حرفه ؟

دیدی اشتباه کردی !

دوستت دارم حرف نیست یه زندگیه

اما زندگی دو حرف بیشتر نیست : تو

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست ، مرا شاد میکند
لبخند را به دنیایم هدیه میکند حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم . . .

.

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت
تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم . . .

.

و من هنوز تو را مثل “ تمام شد ” مشق شبم دوست دارم . . .


لبخند که میزنی . . .
پر میشوم از بهانه های خواستنت
پر میشوم از طنین خوش صدای نفسهایت
و زمزمه های در گوشی !

.

لبخند تو معجزه ی شیرینی است که رویای بهشت را
در دل آدم زنده می کند . . .

.

هر وقت دلت گرفت لبخند بزن به یاد کسی که برای لبخندت بارها دلش گرفت !

.

تمام خستگی هایت را یکجا میخرم . . .
تو فقط قول بده صدای خنده هایت را به کسی نفروشی !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات


درباره ما
این وبسایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. توجه:برای کاربرانی که مطالب برای سایت ارسال کنند شارژایرانسل 2000تومانی داده میشود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورداین سایت چیه
    کدهای اختصاصی