loading...
گوناگون
1


دیجی مفت
تبلیغات

مدیر بازدید : 176 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)
روزگاری شده که باید تلسکوپ بدست بگیرم و در فاصله های نجومی بدنبال دوست داشتن حقیقی باشیم..

.

اس نمیدى چى شده،
از بیست گذشت سى شده،
ثانیه ها لنگ شده،
دلها همه سنگ شده،
خیال نکن جنگ شده،
دلم برات تنگ شده،
خسیس نشو اس بده،
حالى به مخلص بده!
تو سنگ شدى من شیشه،
آخه اینجور نمیشه،
بذار بگم چى میشه،
دوست دارم همیشه….!

.

عشق با همه ی وجود و شکوه خود در خانه ی قلب مرا هم به صدا درآورد و با خود کوله باری از مهر و محبت به ارمغان آورد. آمد و در قلبم طوفانی به پا کرد.طوفانی که همراه با رنج و ریاضت بود..

.

بگرید و سوزد و نابود شود

آنکه چون شمع بخندد به شب تار کسی

بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند

آنکه یک بوسه ستاند ز لب یار کسی

.

مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن ، نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن

زندگی تکرار زخم کهنه دیروز نیست ، بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن.

.

زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع ، در ذهن بجز تو آفریدن ممنوع

غیر از تو ورود دیگران در قلبم ، عمرا ، ابدا ، هیچ ، اکیدا ، ممنوع!

.

دوستت دارم شاهدی ندارم جز کوچه پس کوچه های خلوت دل!

.

با تو زمستان هم لحظه ها شکوفه می زنند انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است

برای رسیدن به ” تو “

.

آری آغاز دوست داشتن است گر چه پایان راه نا پیداست

من به پایان دگر نیند یشم که همین دوست داشتن زیباست

.

آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست ، گوشه ی قلبت را بنگر ،

من آنجا به انتظارت هستم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات


درباره ما
این وبسایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. توجه:برای کاربرانی که مطالب برای سایت ارسال کنند شارژایرانسل 2000تومانی داده میشود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورداین سایت چیه
    کدهای اختصاصی